حرفهای دل یک بسیجی

اسلایدر

شهیده سیده طاهره هاشمی و شهید احمد رضاعباسی مابسیجیان با تعقیب خط صحیح انقلاب اسلامی، از طریق افزایش معلومات و سطح دانش و آگاهی های خود من جمله بینش سیاسی، در صحنه های مختلف، حضور خود را اعلام و خنثی گر توطئه دشمنان انقلاب بوده و با شجاعت و فداكاری از آفات احتمالی انقلاب جلوگیری میکنیم .و از این طریق می توانیم راه شماشهدای جاوید را پاس داشته و از ارزش های والای انقلاب اسلامی محافظت نماییم.
شناخت آفات انقلاب و زدودن آنها یكی از وظایف عمده ما بسیجیان است كه همانند باغبانانی دلسوز، نهال نورسته انقلاب را از وسوسه خناسان مصون نگه داشته. زیرا یك انقلاب ممكن است به آفات مختلفی كه چهره ها و رنگ های متفاوت دارند، دچار شده و به تدریج از محتوای اصلی خود خارج شود و سرانجام به انحراف یا شكست مبتلا گردد. این آفات، «ناشی از عوامل فطری، روانی و اجتماعی» است كه به صورت بسیار نامحسوس و خزنده، جامعه انقلابی را تحت تأثیر و نفوذ خود قرار داده و خسارات خود را با خالی كردن انقلاب از محتوای اصلی و درونی آن وارد می آورند.»

باشد که ما هم رهرو وادامه دهنده راه شما  عزیزان باشیم همانطور که رهبر عزیزمان مقام معظم رهبری آیت ا..العظمی امام خامنه ای فرمودند:یاد شهیدان رابرجسته کنید  زنده کنید خاطره آنهاراحفظ کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 دی 1393برچسب:, | 9:11 | نويسنده : علی معصومی |